Wednesday, December 10, 2008

...form 4...

Time mendaftar MRSM aku ditempatkan di kelas Dailami dan homeroom aku homeroom RHO...
pastinya time tu aku tak biasa dgn nama-nama camnie dan life mrsm nie...
my mama homeroom Cik Azizan...and tiada cikgu kelas....

Semuanya guna bahasa singkatan kat sini cam DS(dewan selera),DSL(dewan sri lanang),PSP(pusat sumber pembelajaran)..huh first time aku kat sana kena ingat banyak nama-nama singkatan nie...pening gak lah masa tu...
















4 Elit 4(2006)
Ini adalah kelas tingkatan 4 semester 2...
masa Tingkatan 4 aku tak lah aktif sgt...aku duduk diam je sebab nak biasakan diri dengan suasana kat sini...



kelas elit 4 nie agak gempak jugak lah...hehe masa competition UNGA... my group JAPAN...ada agnes,kasturi,hui di,faiza,sukedeve,ard,atikah,izzah,yap and pina....


duduk di kelas ini best jugak....

tp bila melangkah ke 2007 (tingkatan 5) kami semua perlu dirombak semula dan sekali lagi bertukar kelas...

No comments: